teisipäev, 20. september 2005

Segane.segame.segadus.

Mu silmad on vahepeal hästi imelikud. nad valutavad silma pealt, sealt ülevalt poolt ja siis on selline raske tunne, kui ma veel olen väsinud ka, siis on veel raskem.aga õnneks see ei ole koguaeg nii. aga enamus ajast juhtub seda kirjanduse tunnis. kirjanduse tund mõjub imelikult mu silmadele.
aaja ülehomme, siis reedel, on meil klassiga tutvumisõhtu, ootan huviga, et mis seal siis saama hakkab.
täna oli kalmus, inka õpetaja, kuidagi imelikult erapooletu, ei hindanud isegi näo järgi.terve rühm sai 5 omale, imelik, imelik. mitte, et keegi ei oleks seda viit väärinud, aga...tavaliselt ta ei tee selliseid asju.
mul on viimasel ajal tunne, et ma olen mõningaid olukordi, hetki varem oma silme ees läbi elanud, kuues meel, või midagi sellist. see juhtub suht tihti, aga siis ma hakkan mõtlema, et äkki ma lihsalt mõtlesin, et ma olen mingi hetke läbi elanud.ma ei tea ise kah.segane värk...
vahest tulevad mul suvalised sõnad silme ette ja siis ma lihtsalt panen nad ritta ja siis moodustub midagi imelikku.kapsapõld tormas üle aasa ja ma jootsin teda - kõndisin koju ja leidsin ennast sellist lauset kordamast ja siis kui ma hakkasin mõtlema, et mis ma nüüd ütlesin, siis ma hakkasin naerma, tasakesi...

1 kommentaar:

Saara ütles ...

sa võiksid oma naeru lindistada ja siis ma laseks seda, kui mul halb tuju on. kindlasti läheks paremaks :)