esmaspäev, 19. september 2005

Esimene.

Mu käed on kanged ja ma ei saa hästi kirjutada.öäaaaa...mul on üle pika aja, suhteliselt pika aja, klassikaline muusika repertuaaris. aga ma arvan, et mitte kauaks, see teeb liiga rahulikuks, ma ei oska olla liiga rahulik, no tegelikult, kui ma magan, siis ja siis ka kui ma näiteks jääks tunnis magama, sellises tunnis, kus on igav, aga siis kui mul on igav, tegelikult siis ma hakkan ringi sagima ja siis ma hakkan lollitama, ma löön liisi ja siis ta lööb mind vastu ja siis on natukeseks ajaks koondunud mu mõte valule. ma ei viitsi kasutada suuri tähti.
täna oli arvutiõpetus, jess, ma sain selgeks kuidas kirja saata, nüüd on kõigi postkastid umbes.aga tegelikult õpetaja rääkis midagi huvitavat ka, et vahest ikka juhtub, et saadetakse palju kirju ja siis ongi postkast umbes, või kuidagi nii oli.aga jah, kaks tundi ja siis on kirjade saatmine selge...vahest ma mõtlen liiga kiiresti ja siis ma ei jõua kõike rääkida, sest et uus mõte tuleb juba peale.
ma peaks viiulit harjutama, ma ei viitsi.geograafia on ka veel vaja ja siis ongi nii, et rohkem ei olegi midagi täna teha, no ja mis kell ma nende kahe asjaga valmis saan.oeh..
ma arvan, et ma nüüd varsti kohe lahkun arvutist.tahaks, et juhtuks midagi väga suurepäraselt naljakat, nii et ma saaksin pikalt ja kõvasti naerda.

Kommentaare ei ole: