kolmapäev, 5. oktoober 2005

Täna oli nagu ikka, kool. Siis Triinu pool, tegime õpetajate päevaks kaarte, 91 tükki.eino, minu arust vähe...haah. siis käisime poole klassiga füüsika instituudis, tund aega, ekskursioon.üks füüsikutest oli eriti imelik.ta ei osanud eesti keel sõnu õigesti öelda.ta oli eestlane.siis tehti meile mingi laserikatse.see, kes seda katset tegi meile, ise ta pani kaitseprillid pähe ja siis mingi 5 minti hiljem alles tuli idee, et peaks natuke ohutumaks tegema, pani mingi värgi laserile ette.meil ju polnud prille.peale seda läksime jälle Triinu juurde.nüüd oli vaja kaartidele sisse ka kirjutada.mulle kulus see tekst pähe:kallis õpetaja...see kaunis sügispäev meenutagu Teile meie tänutunnet.Teie õpilased...õpetajate päeval.mu käsi oli peale 45 kaardi kirjutamist väsinud ja mu aju streikis seda teksti enam kordamast.ja siis mul tuli meelde, et mul on homme muusikaajaloos töö.70 lk.nõme, ma ei ole isegi neid lugenud.pääähh...ja ma olen väsinud.palju asju korraga on paha teha, ja kui nendele kulub palju aega, aga aega pole.nii palju sodi podi on praegu.ma hakkasin jälle oma vihikulehtedega krabistama, ma märkasin seda. mu laused on imelikud.vist.

Kommentaare ei ole: