teisipäev, 18. oktoober 2005

Hetkel käib minu ümber sõda, minu vend ja siis veel kaks poissi paugutavad püssidega ja karjuvad ja tormavad, mul hakkab pea valutama.tänane päev mulle meeldis, ei juhtunud küll midagi erlilist, aga i olnud midagi halba, mitte kui midagi.ma ei mäleta küll.eile, vat eile sai nalja, erlikesega on naljakas. me tegime emmele kooki, vahukoort oli vaja ka vahustada, aga ma avastasin, et mu mikser on katki, siis ma leidsin sellise käsitsi värgi, oi kuidas ma naersin, kui ma hakkasin seda vahustama, sellega läks mingi 15 minta kindlalt, pealegi see masin kiilus koguaeg kinni ja hullult kõvasti pidi ketrama seda vänta seal, hullult naljakas oli igatahes. aga õnneks, ma natuke naersin oma naeruannust jälle täis, aga sinna lõpuni on veel hullult pikk tee, nii kui jookseks tartust kõige kaugemale, ma tahaks, et see naerudoos täis saaks, siis oleks hea ja siis ma hakkaksin uut naerudoosi täis koguma ja noo edasi, nii et siis oleks koguaeg naljakas, mulle meeldib hullult kui naljakas on, ja ma tahan ise ka nalja teha, mitte sellist soliidset nalja...aga tegelikult ma tahaks ühest asjast lahti saada, nohust, ma söön ju rohtu, aga see ei näi aitavat.

1 kommentaar:

Saara ütles ...

Pea kuu aega pole sa ühtegi postitust teinud. Võta ennast nüüd ometigi kokku!