pühapäev, 11. mai 2014

Päev oli...üsna pikk...
hakkab vist saabuma see hajameelsuse etapp uuesti...st...läksin siis peale proove ja kontserti Silja juurde. Vaatasin Vabakal, et 40 buss on kohe kohal. St, vilkus see aeg seal...aja siis tuli buss...vihma sadas, ma just olin enne pannud selga veidi õhema jaki, sest soe oli....ja siis mõtlesin, et oh, jess...laupäev ka, et kuidas vedas...aga mis bussis selgus...vale buss...ma lihtsalt piu-pau astusin valesse bussi....nojah...aga...see oli hea selleks....
sest ma kõndisin siis Koidust jala Silja juurde...vihma sadas...ma armastasin seda teekonda....ja nüüd...jah...kõndisin sealt öösel koju ka....ja vihma ikka sadas....ja ma armastasin seda teekonda veel rohkem...:)
Mul on kahju, et ma homme pean õhtul olema tööl....ma sõidaks hoopis Tartusse!
Aga õnneks....ju see siis on millekski hea...homme hommikul ootab mind väike kokkusaamine...lihtsus eksisteerib veel õnneks kuskil!
Muusika on mu kaaslane!....ja just....vihmasajus kõndides...muusika ei tule valjult...kuulen veel vihma häält...on juba piisavalt soe, et ei tekiks mõtet, et miks ma küll jala tulin....mulle meeldib tegelikult jala käia....ja viiul seljas...siis on soojem ka..:)

Oh, neid inimesi ikka....

Silja tegi ka naljaka üllatuse...:)


2 kommentaari:

Pliidid ütles ...

Väga tore lugemine :)

Mängutuba Tallinnas ütles ...

:)