neljapäev, 8. mai 2014

Midagi juhtus. Kas te olete kogenud tunnet, et kõik, kõik, mis on universumis, on korraks teie sees? Šokk.....ja mitte mingist trillalaa-trullallaa ainete tarbimisest....See juhtub sellest, et.....säänne ma olen....
Kui tuleb mingi mõte minuni, mis on väga ekstreemselt tugevat laadi, ent ma selle enne kas välja lausun või siis kirja panen ja siis paar sekundit hiljem hakkan aru saama, et mis toimub....st....midagi hakkab toimuma...on toimunud juba enne, alateadlikult....siiis............ma tegelikult, ausalt, olen hetkel šokiseisundis.....ma ei saa aru ja ma saan aru....kui ma olen nii aus, et enam ausam ei saa olla, siis on üldse ime, et ma siia kirjutada suuda...et ma üldse hetkel midagi suudan...
Ma küsin endalt, et mis toimub....ma nutan ja naeran ja hüppan ja istun ja samas, teeks seda nagu kõike korraga....väga huvitav...
nii palju siis sest...

Kas olete? Mis see on?.......ses mõttes...jah...ma tean, see ei ole esimene kord....

Hetkel te peate kuulama SELLE albumi läbi ja jutti....

Mul on tunne, nagu ma oleks jooksnud 50 km just...või rohkem...ja jooksen hetkel edasi...appi...mitte isegi vist nagu halvas mõttes appi....

Kommentaare ei ole: