laupäev, 3. mai 2014

Õige kontsentratsioon asjadest....ja ma olen kõige õnnelikum inimene maailmas...need "asjad" võivad olla lihtsalt liiga igavad ja väiksed....
ma kõnnin koju, sest mul on selleks energiat....ja miks...sest....on olemas inimesed, kes on lihtsalt ja on lihtsad, sest....mingi ühine asi loeb...ei pea sellega järgnema mingi keerukus...lihtsus loeb....:)
no näiteks just paar minutit tagasi...kõndisin koju, panin mütsi pähe, külm on....see juba luges...ja hea muusika...ja ilusad taevatähed...ja....
no mis luges...sest ma istusin peale kvarteti proovi koos tšellistiga väljas, algul Vapis...ta sõi, ma jõin....ja mõnus oli juttu puhuda...absoluutselt ilma mingi tagamõtteta..lihstalt elust...jummel kui lahe.....ja siis läksime edasi...ta sõi ja jõi...ja ma võtsin veel ühe joogi...no....jummel kui mõnus jälle...ja pärast....ta läks koju ja ma ka...aga kodutee natuke ühtis...ja ma sain lihtsat energiat........!!!!!!


ja siis ma lihtsalt...kuidas öelda...olin õnnelik sellest lihtsusest, mis ka inimeste vahel võib olla...et ei ole mingit...."jura"....ja ma nägin uuesti oma ilusat koduteed....ja taevast...ja muusikat...ja nautisin enda varju tänaval....aedadel...majadel...ja jõudsin nii kiiresti...ja ma ei mõlenud sellele, et õues on külm....ma olin lihtsalt lihtusest lummatud....

Kommentaare ei ole: