pühapäev, 4. jaanuar 2009

uni.

Ma nägin nii veidrat und selle väiksegi aja jooksul, mil ma peaaegu magasin.
Ma sattusin mingite inimestega, tundmatud, võõrale saarele.Soe oli.Rannast leidsime ennast. Või kuidagi nii. Kõik olid ujumisriietes igatahes
Siis seal oli üks mees, kes oli natuke nagu selline kuri ja kuidagi nagu mõrvarlik. Igatahes rahustas mind maha tema suhtes see, et ta armus ühte teise tšikki.Ahha, kõigil inimestel olid mingid numbrid, ma ei teagi eesmärki.Aga too tšikk oli nr 5. Sel mehel oli midagi number viiega seoses.ja siis ta midagi veel rääkis ja midagi arvutas.igatahes alati sattus ta number 5-ni.Seegha ta pidi armuma ka tšikki, kellel oli nr. 5 silt rinnas.Igatahes, seal kohe rannas, natuke džungi ääre sees oli mingi hütt.Läksin mingite inimestega sisse.siis seal oli ahi ja me tegime tule.Igatahes lõppes see osa ära.Aga terve see aeg oli minu "une minal" jõle veider tunne.
Teine osa unest tegi suure hüppe.Ma olin koos liisi ja liisaga.Igatahes me olime kaubamajas.Pidime külla minema ühele tüübile. Ta elas kaumabajas, tal oli seal tšill korter, kuskil nagu alumisel korrusel. Igatahes, me olime juba liftis ja siis ma avatastasin, et ma ei ole riideid vahetanud, et ma olin oma pidžaamas. ma ei saanud ju nii minna.sattusin paanikasse
igatahes oli see kaubamaja üleni valge ja selline matist valgest klaasist palju oli pindasid.
aga siis ma pidin ju riided ära vahetama.aga koju ma ei saanud ka enam minna.liiga kaua oleks aega võtnud.
ja siis ma ärkasin üles.
aga see ranna osa oli kõige imelikum, sest et ma mäletan hästi, et ma nägin, et see mees võib meile viga teha, aga siis kui ta selle nr. 5 teemat hakkas kuidagi nägema, siis ma rahunesin. aga teised ei teadnud seda.imelik, imelik.ja ta tegi seal veel mingi matemaatilise tehte ja sai selle vastuseks ka 5. jõle imelik.jõle...
ja ma ärkasin.ma pidin koera välja laskma.kolmandat korda.iga kord, kui ma sain magama jääda, siis ma jälle kuulsin, et ta tahab välja.
ja taruvaik oli täna minu sõber öösel.aitas ka.mõni sõber ikka aitab.
ross ka eile helistas.naudi oma voodit.

Kommentaare ei ole: