reede, 2. jaanuar 2009

no money no honey

Tuli uus aasta.
alguses oli segadus.lõpuks sai nii, et mina, miina, rolts, triin läksime silja ja hendrikuga silja õe juurde, kus ei olnud kedagi kodus..
ah, mis, enne oli kodus peaaegu pidulik õhtusöök ka..
seejärel läksime juba ja saime kokku..rosin on ikka tõeline
siis me jõime.rosinale pakkisin süüa ka vähekene kaasa.isegi kastet.sinihallitusjuustukaste, salatit ja kala ja muud.ta tuli ju viljandist.igatahes.sõime ja jõime..jõime päris normaalselt.mina olin juba peaaegu purjus.10 minta enne hakkasime linna minema.rahvast oli palju.saarat nägin ja ta lisandus oma kahe turvaga,seejärel läksime päris jõe äärde.vaatasime ja ootasime.avasime oma puuviljavahuveini ka.rosin tegi väikese video.jälle tuli ülinaljakas.ülinaljakas oli meil niikuinii..hakkasime liikuma.kadu oli ka.lõpuks jäime rosinaga kahekesi.töllerdasime ringi.kohtades, kus tartus ikka käiakse.sooviti head uut aastat.soovisid needki, keda ma ise ei oleks tähele pannu või soovisid need, kellega ma varem kõnelnud ei ole.tavaline.aga eile ei olnud jällegi päris tavaline.mingi saatuse asi.käisime veel ka krooksust viimasena läbi.aga siis ma otsustasin, et lähme koju.rosin oli taksoga tahtja.läksime taksole.kallim oli.ja mina siis peale raudtee silda ütlesin, et raudtee tänavast on otsem.mispeale taksojuht tegi sellise pöörde,et ma kartsin, et autost ma enam ennast ei leia.aga kiitis oma sõiduoskust.rosin ütles, et mina naersin.nagu ikka.taksojuht oli üritanud nalja ka teha.aga jah.raha läks rohkem.
ja täna ärkasime, kohvitasime, sõime.ja seejärel oli naljaaeg.tõepoolest.nii naljakas oli.rosin mängis klaverit ja laulis ja oioi kui naljakas.siis läksime miina juurde.käisime konsumis.ostsime koogimaterjali ja nüüd ma olen kodus.
koer sai ka oma esimese uusaastatrauma kätte.muidugi kohe tõime ta sisse.

1 kommentaar:

Saara ütles ...

turvaga... hahaha :D