laupäev, 3. jaanuar 2009

Hea olekski ärkama jääda siis, kui ise uni ära läheb.ja päike paistab.
Ma ei maga.ma köhin ja mu kurk ei lase väga hästi.ma mõtlen palju.mul ei tule und.mu koer tahab välja.siis ta tahab jälle sisse.ma tahaks kuhugi ära minna.
Hea olekski, kui ma ei peaks enam midagi tegema ja olema millekski kohustatu.okei.kohustused, mis on ise valitud.see okei.see sobib.seda saab muuta ka, kui ma enam ei jõua.aga ma jõuan neid asju,selliseid.
Aga see köha, miks ta öösel tuleb just.
Siis ma lehitsen mõnd raamatut.lugemiseks liiga erinev olek.
homme on pühapäev.ma täna juba tean.
mu ema viskas mulle ühe väikse raamatu.luuletused.aga miks ta viskas või miks ta viskas.lisas veel, et lugemiseks.
ma tean, et mul on kuradi külm.panen riideid selga või ei.ikka on.käed on ka kanged.silmad on väsinud ja pea on ka.muidu on ka väsinud.aga ma peaaegu olen harjunud sellega.
mingi asja järgi on esmaspäeval kool.
see köha on juba eriti häiriv.sorri sellega.
ma tahaks tantsida.aga ma vist ei jõuaks.ei jõuaks praegu jah.
soovide puu oli huvitav ja hea.
mulle meeldib kohvi koorejäätise, vaniljesuhkru ja kaneeliga.nii hea.aga jäätis sai otsa.kohvikoor pole ikka sama.aga seegi käib.
ma tahaks üksi kõndida kuskil võõras kohas, suures kohas, tundmatus kohas ja kõndida ja avastada ja kohata ja eksida ja leida ja kaotada ja noh.tahakski ära minna.jõuda kuskile, kuhu ma veel ei tea, kuhu...kui ma tahaks turvalisemat varianti, siis ma läheks ilmselt chesterfieldi.no aga kuidas.mul on see kool veel.just hakkab.
aga ma tahaks sinna ilmselt, kus ma ei peaks talveriietes olema.kergem.aga kus on praegu mõnus ja soe ja suvine ja meri on ka.vesi on ka soe ja turvaline.
hommikul ma teen endale kohvi.siis ma teen veel.huvitav, kui palju on palju
ma käisin arstil.vererõhk oli korras.veri ka vist.või ma ei tea.kurk aga ei tea.ütles, et veel antibiootikume ei anna.aga see kõha.ausalt...kui tuleb siis sügav ja valus.
noh, las ta olla siis veel veidike.ega ma ei tahagi seda rohtu nii väga, üldse ei taha, ilma on parem.
ma tahaks minna.

"kas vabadus üldse peab olema suur...
või piisab,
kui tema nägu ma tean...
ja kui ta mind
aeg-ajalt riivab? "

on vist aeg-ajalt kohale jõudnud.

Kommentaare ei ole: