teisipäev, 13. jaanuar 2009

täna on päev selline, et ma olen enam-vähem rahulik.
ma olen enam-vähem olemas.
aga ma käisin üks päev, õhtu, öö, hommik silja juures.õigemini tema õe pleiss.
läksime tikkrisse.liis ja teised tüübid.vaikselt istusime.oli juba päris lõbus.taavi rääkis oma imelikke tempe, mis nad lauriga tegid mingi aeg.kõige imelikum, mis jälle jäi mulle keele peale, oli selline.et kunagi nad tõmbasid maarjamõisa ees lipud poolde vardasse.valvur ajas taga.
no ja siis me läksime siljaga edasi.tulid teised ka.ja siis ma astusin krooksu vetsust välja ja vaatasin, et kes jorss see nüüd nii lähedale mulle tuli.see oli miina.oh õnne ja rõõmu.kilkasin ja rõõmustasin.istusime edasi.väike drinks ja siis edasi.edasi zavoodi.jõime oma viimseid kroone maha. ja on mingi selline uus lauluke umbes selliselt, et "kas sa tahad teada, mis kaenla all" vms.
aga me istusime ja oli naljakas ja lõpuks läksime me siljaga ära. hea lühike tee. 10 minutit ja kohal.tavalise 40 asemel ikka hoopis teine asi. väike chat enne uinumist ja magama.ja hommikul ma hakkasin koristama ja sõime juustusaia, mis oli päris korralikult kõrbenud.
ahjaa, mul tuli idee ka.millest ma kostsin siljale ka.ja siis me uurisime paari videot youtubist.millest üks oli eriti veider.tüüp mängis viiulit nii, et tal oli poogen jalgade vahel ja ta liigutas viiulit siis üles ja alla.aga ta oli muidu kuulus ja väga hea mängija.pr. viiuldaja.oli vist
ja siis kui kell sai kolm, hakkasime elleri poole astuma.
ja täna oli tavaline.täiesti tavaline.
mul tuli täna ka idee.ma peaks rakendama ka selle elus.jah.hea võimalus.
hah.harmoonia on ka tänane ainuke ülesanne-kohustuslik.

Kommentaare ei ole: