kolmapäev, 26. november 2008

oh...täielik hajameelsus...ma panin täna pluusi pahupidi ja veel tagurpidi(seljapool ees pool) selga...ise ei saanud midagi aru..teresa lõpuks märkas...ja siis unustasin koti kohvikusse..pärast hakkasin otsima.jooksin siis kiiresti järgi...ja siis ma ei tea jälle, mis päev on ja muu selline...
ahjaaa....eile kõndisin kooli, olin seal raekoja ja lossi nurga peal peaaegu, selle ilusalongi kõrval...siis tuli jälle see "kõige jubedam tunne"...ja üks päev oli veel...see oli järgmine hommik sellest hommikust, kui lumi maha tuli...ootasin bussi, rahvast oli piisavalt, aga mitte palju...siis seal raekoja juures oli ka natuke inimesi...oi kui kohutav...ma ei oska seda ikka piisavalt hästi selgeks teha, mis tunne see ikkag on...
ahjaaa..rosinat nägin ka...juheeiii...
aga juba täna oli lossi mägi eriti ohtlik ja libe viiuliga kõndimiseks...triinul aitasin püsti jääda...
nüüd olen tegelikult väsinud...külm on ka...
kuidagi kiire on jälle...ah, seeon tegelikult mõtlemise küsimus..nagu täna see harmoonia analüüsi lõpp...teoreetiliselt oli mul ka õigus...aga noh, klassikaliselt ju mitte siis...või...
ja issand, ma vahel ka imestan tagant järele, kuidas ma reageerin ja kus ma kuidas ja kui vabalt reageerin...täna harmoonias ka...ma ei mäletagi, mis täpselt..ropp just ei olnud...aga noh...ilus ka ei olnud...teised turtsatasid ja õpetaja.siis hakkasid naerma...ei teagi miks...ma ei mäletagi, mis ma tegin...istusin ja lahendasin oma ülesannet...aaa, asi oli selles, et hakkasin liiga suure süvenemise ja iseenesestmõistetavusega (kui keegi üldse aru saab) lahendama ja siis ma ei pannud tähele, et me pidime kuidagi teisiti alustama...iseenesest ei olnud midagi valesti.aga ma pidin ikkagi maha kustutama...kuradikurat.seda ma kõva häälega ütlesin või?ei mäleta...
ah, ma ärkasingi täna varem...
ahjaaa..kõik on ikkagi kuidagi nihkes...

Kommentaare ei ole: