teisipäev, 25. november 2008

ma käisin täna kelgutamas.
ja tegelikult.mulle meeldib paksu lumega talv.ja kui on parajalt-piisavalt külm.Õhtud on nii mõnusad. Tahaks lihtsalt jalutada...ja siis ei häiri ka enam see, et peab panema palju riideid...mõnus. Õhtul on see ka, et läheb külmemaks ja siis see päevane lopp külmub...samas ja, viiuliga koos on veidike kõhedusttekitav kõndida, libe ja võib ju kukkuda. eriti see lossi mägi...
lähen ja jalutangi...loodetavasti...
nii hea on mängida, kui on uued keeled...
täna oli eriti hea kontsert ka elleri saalis...innustas ja pani peaaegu nutma. ja siis ma nägin Renat..ma just mõtlesin, et kus tema on ja siis tuli meelde...
nii hea, et on olemas muusikat, mis on kõigi narkootikumide ja alkoholi asendaja...ja kui veel laivis.oioioioioioi....nojaaa...radiohead...ma vist jäängi sellest rääkima ja meenutama..eile panin plaadi õhtul peale.mitte üldse taotluslikult, et tahaks tunnet...tahtsin midagi hea...ja tuli aga see super-tunne peale...kõikkõik tuli meelde ja jälle minu sisse...
ahjaa...ma lugesin oma vanu kirjutisi..üldse mitte siin blogis...see oli ka äärmiselt kurvastav...
kusjuures.ma jälle mõtlen, et kas uuesti või...pigem veel vastan ei...mulle meeldibki talv...see kargus ja vaikus...
ainult haigemalt kahju on sellest, et valges lähen kooli ja siis juba on kohe...nelja ajal...hämar...pime...ja siis ma läksingi täna mingi kahe ajal välja ja jalutasin ja mõtlesin, et
1)kas peaks selliseid päevaseid jalutuskäike igapäev tegema
2)varem üles ärkama...siis kui valgeks on just läinud...
tegelikult nüüd ongi küsimus?mis kell läheb valgeks...mina ärkan mingi 8.30 või hiljem...aga samas.kui mulle meeldib õhtune ja öine talv...ma ei saakski magama...
istuks ja kirjutaks ja harjutaks ja mõtleks ja looks ja joonistaks(polegi ammu aega leidnud) ja pidu ja muusika...
kõik on nii imelik...

Kommentaare ei ole: