reede, 6. juuli 2007

oh.nii kui ma selle blogiga jamama hakkan, nii mul mõtted lähevad ära ka. tegelikult ma olen suhteliselt närviline hetkel.ma ei teagi miks.ma ei tea ju kunagi...
suvel on meri paratamatu. ja üldse ringi reisida.hm.ja kui palju ma seda olen siis jõudnud.kabli ja laulupidu, mis ei ole niivõrd ju puhkus. aga kabli, isegi kui vihma sajab. no vihmaga lustida ei saa, aga see eest on ikkagi niivõrd ilus. kui pole käinud suvel kablis , siis pole õige suvi.nii ma arvan.
ja ma mõtlen, et kui ma olen piisavalt asjaajaja, siis ma äkki lähen ka inglismaale.niiisama.tšillima.
mulle ei meeldi kohustused .nt. miks ma ei tahtnud suvel autokooli minna.siis ma oleks ju pidanud kindlasti mingi aja tartus passima.suht kaua ikkagi.ei viitsi.aga niisama passida on ka jõle huvitav indeed. kasvõi tööle minna, ma jällegi ei viitsi.raha ju võiks.aga kui ma niisama aega raiskan, siis mõtlen, et oleks ju võinud.aga, äh, ei , puhkan.sest et järgmine aasta on ju kool ja kool. ma tahaks niisama olla, et ei oleks midagi, vaid niisama olla.kuidagi hõljuda.ma ei oska seletada. et ei peaks midagi tegema, et midagi ei ümbritseks ka mind, niisama tšill.segane, segane, segane.

Kommentaare ei ole: