pühapäev, 15. juuli 2007

käisin jaani baaris.juheei! muutunud polnud midagi.viimati käisin seal, hm, mingi 6 aastat tagasi äkki.tsementpõrand, koht ise meenutab lauta, dj töö seisnes vist istumises.äge.muusika oli ka halb. ah, noh.järgmised 6 aasta tagasi ei kutsu. kuidas ma sain sinna?tiiu-piiu (triin) vedas.
kabli.äh, parim.
lätist korraks põikasin ka läbi.suits on odavam.vähemalt tiiu-piiu nii ütles.ma ei suitseta ju. muidu niisama tavaline suhteliselt.lihtsalt tunne, et olen lätis.no ja see oli ka ju ainult ainaži.mis ma ikka tahan.
nii palju küsimusi on.aga ma ei oska vastata neile.
oh, nii hea.ma ei oska seletada kuidas ma mõtlen.ma ei oska seletada, kuidas ma tunnen, sest et see on nii keeruline seltada.mis ma veel ei oska? ma ei oska lihtsalt seletada, kuidas sattus mu jala peale rõve arm.no tegelikult see ei ole nii rõve, aga ta on kole ikkagi.ärkasin üles, tundsin, et jalg on imelik, vaatasin ja nägin mingit suurt kriimustust.ma ei saa aru.niisama äkki tuli.
tahaks tegevust.

Kommentaare ei ole: