esmaspäev, 16. juuli 2007

mul on nii mitu nägu.alati kui ma peeglisse vaatan, siis ma jälle mõtlen, et mida?jälle teistmoodi?.see on ju omamoodi tore ka, aga eile viskas suht üle, sest et ju siis tuli selline nägu, mis mulle ei meeldinud. aga veits imelik on ka, et koguaeg avastad endal jälle uue näo.mis mõttes?ah.keeruline värk.
ja nüüd eile ja täna ma olen koguaeg midagi teinud.midagi kasulikku.
ja ma hakkasin mõtlema, et kui ma elakski üksi, siis oleks nii hea, sest et siis ilmselt ma teeks suhteliselt rohkem midagi kasulikku kui praegu.hetkel jah, olen jah üski.või see tähendab, et vennaga, aga see sõidab terve päev rattaga ja niisama on kuskil.merka tuleb alles augustis kunagi. emps on ka ära.ja ongi selline tunne, nagu elaks üksi.
ma nii pettusin.kodus olid mingid kaerahelbed, tahtsin putru teha, aga need olid väga halva kvaliteediga vist.jah.ma arvan nii.puder tuli rõve. ma tean miuke on hea puder, sest et alles kablis me tegime seda.
ma olen vist üleliia paranoiline.kuradikurat.
mu mõte hüppab ühelt teemalt teisele ikka päris kiiresti. ja niisama.ja siis ma olen avastanud, et mingi selline mõttetera, mitte lihtsalt mingi loll jura.ah,ma ei saa ise ka aru, mis ma kirjutan.

Kommentaare ei ole: