teisipäev, 21. jaanuar 2014

Ma armastan talve ja külma ja kargust...
päeval, kui on päike ja lumi ja nii ilus on lihtsalt
öösel, kui on tähistaevas selline, et seda võikski vaatama jääda ja üha sügavamale uppuda

Nojah, mõnikord on tüütu, et külm hakkab...Aga elab üle...Talvel vist võibki villased sokid jalas hoida ja mitu kihti riideid õue minnes selga panna..

Ma tahan nii väga suustama minna..:) ja lauaga sõitma...uuh...kuis kihk on suur...hetkel ainult ajaga natuke lood kehvad...

Peaaegu, peaaegu....

Ma ärkasin täna telefonikõne peale...mitte õnneks sedalaadi, et olen kuhugi hiljaks jäänud ja mõistus veel ei võta, et mis/kus/kuna/kes/mina???

Oli hoopis üks, ma ütleks küll, et imestava panev kõne...MIKS? Sest antud isik ei kontakteeru just eriti tihti....Ja ausalt öeldse, see tegi mu päeva rõõmaks...või siis rõõmsamaks/õnnelikumaks....

Mulle meeldivad kalendrid....kui seal on lahedad pildid....ma ootan natuke, aga kuuldu järele ehk midagi sellist....

Kalendriga seoses...Mul igatahes on ka kalender, mis näitab täpselt ära, millal mis kala võiks püüda, millal ei tohi püüda, kes koeb ja kes ei koe....vms....Igatahes...Pildid...on sellised ka põnevad..:))


tiiupiiu ükskord tegi, em, mälumängu vms...andis hunniku wiiralti pilte ja siis palus, et ma valiks välja pildi, mis on mina ja tema....ja siis...ma kohe sain aru, et mis pilti ta täpsemalt mõtles....ei olnud muidugi keeruline....voh

Davaikajamaika...pillimäng...

Kommentaare ei ole: