laupäev, 7. detsember 2013

Tegelikult...
ma tahan, et keegi jooks minuga veini....niimoodi, et oleks rahu...oleks soe...oleks tore...SIIRALT...pole vaja mingeid maske vms...ja ma ausalt öeldes ei viitsi neid inimesi ka ise taga ajada...ju siis tuleb rahule jätta ja ise juua või siis kork peale pudelile jätta..
Ma igatsen...igatsen mõnd asja nii, et pisar tuleb....ma igatsen vinüülimängijat...no mis teha...olen jah materialist siis...aga kahjuks...ei ole mul seda hetkel...aga ma olen kindel, et ta millalgi, vinüülimängija siis, mind ka rõõmustab...ma ei tea seda, et miks või millal või kuidas...aga mul on lihtsalt sees see tunne, et "ma tean"....siis ma tean...kuigi jah...
miks ma igatsen...sest see, kui sa paned plaadi peale ja siis enne puhastad ja särk-värk...ja siis...siis see sound...muidugi...kinni on see päris mitmes elemendis...aga siiski-siiski....ilmselt ka värk selles, et mis plaadid ja mis muss, kui ma viimati vinüüle sain kuulata..head albumid...no, jah, ka see on ju suhteline...aga siiski-siiski...mu süda igatseb selle järele...

Kommentaare ei ole: