neljapäev, 5. detsember 2013

Rahu

Mulle meeldib rahu. Mis see siis on?....Hästi erinev....aga hetkel on rahu see, et on öö....on pime...on karge...ja ma lamasin vaikuses ja pimeduses....ja ma....ma vaatasin korraks aknast välja ja nägin seal tähti...Selge taevas....Ja on öö...
ja mitte kedagi ei saa armastada....enne....kui armastad....iseennast....


Kuidas säilitada seda rahu seisundit igal pool mujal....mujal seal, kus päeviti tuleb ikka käia ja samal ajal, kui tuleb midagi muud teha....Et see ei kaoks teiste rahude sekka, mis ei sobi sellega, mis on minus, mis olen mina...Et ma oleks selline....rahu....mida ma just nüüd tunnen ja mille pärast võib nutta...mille pärast võib tunda ennast endana....


Ja ma just tundsin, et nüüd on see, miks ma olen ikka öelnud, et ma armastan mõnd/mõnda/mõningaid....ja üks tuleb ja jääb ja ei lähe...Radiohead...hästi soe tunne hakkab lihtsalt....hästi igavikuline...hästi karge miskit moodi....hästi rahul...hästi hea....hästi vajalik....


just see laul kutsus mind enda juurde hetkel.....



Mul tulevad meelde lõhnad/aroomid....tulevad meelde hetked, kus oli juhtumised...aga samal hetkel ma tunnen, et on tee...mingi tee on...et mis ei kao kunagi...mõnes mõttes ju tore...aga tegelikult ega ma seletada ei oska...See on nagu see, et ma olen ikka teadnud, et minuga juhtuvad ainult positiivse energiaga asjad...Jah....ütlen, et ilmselt siis on mõnikord olnud energiate kokkupõrge, misjärel on siis juhtunud mingi täiesti vastupidine asi, mis on küll nii negatiivne, et......selle kõrval ka 0 on number.... ent see siiski laabub...See on a la sama, et kui päike oma polaarsusi vahetab vms....


Mõnikord on liiga keeruline, et tõsi olla...Mõnikord on liiga halb, et tõsi olla...kuid....lõpuks ma tean, et kuskil on ka see, et liiga hea, et tõsi olla ja liiga hea, et tõsi olla.....Ei teagi, kummad variandid valida...sest...peale head tuleb halb ja peale halba tuleb hea...aga halvas hetkes ei taha eksisteerida...Ei taha, et see hetk eksisteeriks ja et ise eksisteeriks...kahemõttelisus vms....aga samas...peale head...ei taha, et halb tuleb, et negatiivne tuleb...aga tuleb....ja siis...kas tahta head?.....
ma mõtlengi, et siis see rahu on tunne, mis on minu oma...minuga...Rahu on see, mis tahan, et säiliks...et oskaks säilitada ja mitte tunda, et liiga hea, et tõsi olla või vastupidi....RAHU....ja seal rahus olla õnnelik ja olla kurb ja olla kõik emotsioonid...aga rahus....

Kommentaare ei ole: