neljapäev, 19. detsember 2013

Panin albumi mängima ja hakkasin koristama....tegin akna lahti, et värske õhk tuleks tuppa! Aga kuidas iseenda akent avada, et värske õhk saaks tuppa...Mõni idee on, mõnikord aitab, mõnikord mitte....Mis siis teha, kui ei aita mõni idee ja ideid jääks justkui väheseks, ah?

Kahjuks on hetkel ka füüsilisel kujul selle värkse õhu hingamine keeruline, sest....talv?/sügis? vms taoline ilm tungis minusse....nohu, umbne värk...ei ole hea....medicine, medicine....meed, vaigud, teed, ingverid, küüslaugud...toitke mu puudujääke...:)

Artiste ikka imendub ka Eestimaale vaikselt...tjah...ilmselt...Kui statistikat teha, siis ilmselt Radiohead jõuab siia siis...hm..........15 aasta pärast????????......Ma ootaks varem, sest ma ei viitsi 15 aasta pärast toolilt maha kukkuda, joovastusest õhku karata ja südamerabandust saada aastal 2028, kui ma olen juba veelgi vanem, sest noorena kukkuda ja südamerabandust saada on ilmselt "lihtsam"....

Päris lahe.............

Kommentaare ei ole: