kolmapäev, 12. august 2009

nonii..t2na on juba 12. august ja me ei ole ikka lahknud Lidost ja sellest m6nusast korterist ja m6nusast rannast...ja eile l2ksime Marco juurde...tegi meile 6htusòòki...pasta...no ja siis v2ike veints ja siis mingid head juustud...ja siis kui k6ht sai t2is...need vennad suitsetavad palju...ja p2rast seda ei ole mingi probleem minna ja s6ita autoga rooma...mida me tegimegi...suits ja vein..pole probleemi...eks?...ja siis 80 alas s6ita 130-ga...no problemo...v6ibolla oli asi meie kultuuris, aga mina igatahes mainisin, et mul on hirm....kiirus v2henes...no ja siis j6udsime rooma...jalutasime j6e 22res...seal on terve 66 avatud t2navaturg ja erinevad baarid ja selline m6nus...ja siis me l2ksime miskisse kohta, mis sarnanes Krooksuga...seal tundsime, et t2na joome kyll korralikul...aga idyll l6ppes sellega, et kell 2 pandi see koht kinni, nagu ylej22nud...hiljuti v6eti vastu seadus, et kell 2 on l6pp...ma ei tea, kas ka n2dalavahetusel....igatahes nii oli...

aga selles nn "krooksus", seal oli ikka nii kenasid tyype, et lausa suurep2rane...ja ma ei tea, ilmselt on asi kas selles, et me n2eme v2lja v2ga v2lismaalased v6i lihtsalt v2ga ilusad...igatahes pilke lendas ikka siit ja sealt ja iga nurga pealt...m6nda oleks ikka iga hinna eest tahtnud v2ltida....aga see baarmen oli kohutavalt ilus..selline ilus kihar...aga ma ei saa yldse aru...itaallased n2evad ikka nii erinevad v2lja...nojah..

ja siis me hakkasime l6pukstagasi s6itma...ja siis tuli kohutav uni...ilmselt oli see see hetk, et kui oleks kuskile edasi l2inud, siis oleks pidupidu, aga ei l2inud, seega kohutav uni...

2rkasin kell 12.3o korteriomaniku k6ne peale...t6i miskise magneti tln 2ra...toretore...ja siis helistas ema ja noh...mulle ei meeldi,kui ma pean 2rkama telefonik6ne peale..



See reis on olnud ikka t2iesti ulme...

Kuidas see algas?

Tartust hakkasime h22letama kell 10.30 Valga poole...see oli siis kuup2ev 5. august...esimene auto viis meid elvasse...sealt j2lle tee 22rde ja j2rgmise rekkaga otse l6una-poolasse...ylisuper...muidugi s6it oli 2 p2eva...6htul tegime v2iksed 6lled nendega ja seej2rel panime telgi pysti ja tuli uni...hommikul 7-ks leppisime kokku, et s6idame edas...ahjaa, 2. p2eval alustasime siis augustowist...l6unasòògiks oli mingi poola rahvussupp..s6it ja 6hul juba Katowice l2histel...aga kuradi liiklus jamas 2ra...U2 konsa oli ja tee oli t2is ummikuid...seega v6eti kurss natuke mujale..

siis see rekkajuht sebis meile mingi auto,millega OLEKS SAANUD napolisse...saime selle juhi peale mingis bensukas...inglise keelt ei vallanud...m6ni s6na ehk...siis mingi hetk hiljem pani ta meid bielsko-biala bensukas maha ja siis midagi yritas seletada, aga me ei saanud aru....noh,passisime siis yksteisele kariniga otsa ja m6tlesime, et ehk ta siis tuleb meile j2rgi...koristasin oma kotti ja tegime v2ikse sòògipausi...nonii..kell sai juba 11 6htul...nonii..hakkasime siis kaarte m2ngima...peatas mingi rekka ja kysis, et mis me teeme ja et tema lheb itaaliasse..ei suutnud oma k6rvu uskuda...okei...meie olime n6us...sellest sai yks 6udusunen2gu....reaktsioonid sellel juhil olid nii n2rvilised ja kuidagi v2ga kahtlased...inglise keelt j2llegi mitte ei r22kinud....vene keelt oskas...mina siis yritasin nii palju purssida, kui suutsin...siis aga oli jama...mingi politseikonvoi oli teel kuskil ees...raadioteel mingi s6paga r22kis...seega pidime minema teist teed kaudu...see juht oli mingi kuradi smuggler...mina olin nii v2sinud, aga magama ka ei julgenud j22da, sest et ta oli teelt eksinud, kui ta yritas teist teed kaudu s6ita....66sel tsehhi metsades siis kimasime...n2gime hunti...ja siis siis hakkas pihta minu paranoia...ropumast ropp v2simus ja veepuudus ja mis iganes...igatahes...k6ige tipp oli see, kui ma yltesin karinile, et ta saab aru eesti keelest ja ma ei julge enam r22kida...aaa..me olime teel siis belgradi poole...siis karin hakkas kaarti vaatama, et kus me siis nagu umbes olla v6iks...siis juht midagi ytles...mina ytlesin karinile, et 2ra vaata kaarti, 2ra vaata...ma ei ole elus varem sellist paranoiat kohanud...ma nii kartsin...see juht v6ltsis yhes6naga neid dokumente ja seda, etr juhtidel on mingi kohustuslik puhkuse aeg, see teda ei huvitanud...mingi sahker-mahker k2is...ja kui ta ytles seda, et venemaal teda enam ei taheta, sest 1) tal on probleemid naistega ja tal olla seal vist tytar 2)vene maffiaga on probleeme...hakkasin ma m6ltema, et nyyd ta kupeldab meid 2ra, et see eksimise ja metsade vahel s6itmine on mingi masterplaan tal meie r66vimiseks...nyyd on jah see isegi ehk naljakas, aga ma ei oska seletada, kui kole see oli....siis enn bratislavat oli ka konvoi...tegime siis mingi 2 tunnise uniaku...lihtsalt kuskil tee 22res...siis mingi kell 5-6 ajal alustasime uuesti s6itu...uni oli ikka r2me...ja siis ta pani meid tsehhi-ungari piiril maha...ja ytles, et tal on probleemid ja ma ei saanudki aru, et kas ta tuleb tagasi v6i mitte...igatahes...kui ma sealt autost maha sain, siis valdas mind selline kergendus, et oleks peaaegu nutma hakanud...kell oli 7..maganud olime siis ainult 2 tundi ja see ka mitte magamine vaid mingi hirmu ja une segadus...

tegime v2ikse s66gipausi...noja edasi hakkasime rekkajuhte tylitama, et kuhu poole nad teel on...meie tahtsime selleks hetkeks minna itaalia poole, t2psemalt genova huvitas meid...siis k6ndis mingi juht meist m66da ja ytles, et siit kyll v2ga h2sti ei saa minna...tema ise l2heb budabesti, et sellest ka kasu ei ole...uurisime edasi...keegi ei tahtnud meid...t2iesti n6me...siis see sama juht hakkas s6itma budabesti ja pakkus, et ehk me saame sealt paremini peale ja et seal on mingi bensukas, kust saab itaalia poole h2sti...noniii...meie l2ksime peale...neljakesi seal istusime...v2hemalt oli kergendus, et sealt kolkast 2ra sai...inglise keelt oskas ka...yks mitte nii h2sti..pakkusid kohvi, mis natukeseks andis turgutust...aga mingi hetk ma ei suutnud enam 2rkvel olla ja kukkusin unne...vot...siis 2rkasin enne seda tanklat yles...nonii...seal tegime j2lle v2ikse s66gipausi...ja pidime saama yle kiirtee kuidagi...k6ndisime seal kiirtee22rses kraavis vms, eemal oli mingi sild, mis aitas meid yle...silla alla oli yks tyyp endale kodu teinud...kiirtee 22res...eriti kaval minu arust...hea vaikne magada...no siis j6udsime yletee bensukasse...5 tundi..keegi meid peal ei v6tnud...nonii...siis me kyll kirusime, et me ei j22nud seda napoli tyypi ootama...aga kurat, ki sa isegi ei h22leta ja tuli see smuggler ja ytles, et l2heb itaaliasse, siis no...mida ikka passida...

ja siis me hakkasime j2lle kaarte m2ngima...ja siis s6itis mingi reisibuss tanklasse...2 l2ksid vetsu...noja sis ma l2ksin ja kysisin, et kuhu nad s6idavad..et kas 2kki itaaliasse..natuke nagu naljaga v6i...ja siis see juht seletas, et ootame, kuni see yks tyyp tuleb tagasi vetsust...nonii..tuli...ei saanud keelest aru,aga noh..mina lihtsalt seletasin et ..to italy..ja siis kaardilt n2itasin...tema n2itas, et rooma...mina ei suutnud uskuda......
(j2tkan kunagi hiljem...)

Kommentaare ei ole: