laupäev, 1. august 2009

Ma tahaks tantsida...
Elu läheb ainult huvitavamaks..
Ma olen olnud laiskvorst...lihtsalt veedan oma aja..puhkusele pühendades vist...

Igatahes, reisiplaanid, reisiplaani....ajeee...Kariniga siis seekord üritan...tegelikult on see värk kindel...tõepoolest...
On olemas tahe, on olemas mingi raha, on olemas isegi telk, on olemas seljakott..ja pluss Karin...:)vot..ja nüüd natuke vähem aega...aga see pole veel hull..
Hull on see, kui me saame Triinuga kokku ja kuskile linna poole liigume...Juba kaks korda järjest on olnud uskumatud õhtud...Esimene lõppes küll kiire hüvastijätuga ja kiirete sammudega, sest asi läks koledaks...mitte küll meiega, aga mine tea..oleks võinud juhtuda...kole kui on koledaid inimesi, kes ei mõtle ja lihtsalt tegutsevad oma rusikatega...jobu.
Nüüd ma kuulan muusikat...tegelikult ma peaks selle uue plaadi läbi kuulama, mis ma sain...Aga ma ei ole isegi viitsinud seda teha...
Varsti on kõik puud mu aias murdunud...Õunu on nii tapvalt palju...Ma ei kujuta ette, mis sügisel saama hakkab...Õunauputus vist....Ja mu rumal koer tappis meie ainsa noore pirnipuu ära...esimest korda lihtsalt laasis oksi...teine kord näris puu pooleks..nüüd on siis selline u. meetrine tokk keset platsi....nii palju siis aiajuttu...
Jajah...ma olen eos juba ülirahul sellega, kuidas ma hakkan nüüd kooli minema....Mõnus vanalinn...ja ainult 10 minutit (nii umbkaudu)
Mõnus on niimoodi muusika taktis õõtsuda...Kasabian-Processed Beats'i järgi hetkel..
Ma tahaks Kablisse ka veel minna....aga äkki kui me reis viib meid kuskile kohta, kus meil on nii piisavalt paradiisi, siis ei ole sinna aega ja see aasta asja..eks näis....
Blaablaa...

Kommentaare ei ole: