pühapäev, 19. oktoober 2008

lasteaialõpu video jäi videomakki kinni-LASTEAIAMÄLEASTUSTE LÕPP
aga erlikese juures on nii äge.ta on peaaegu akadeemia kõrval,ongi tegelikult...ja kohe kesklinnas..veel ägedam..ta maja taga on no99, ta maja juures on kohe estonia, ta majas elab riho sibul,ta maja keldris on mingi asi,ta maja kõrvalmajas on sekspood, ta maja lähedal on alkopood, ta maja lähdal on veel palju asju...ma tegin süüa ja kooki ja veel jõin ka...ma mängisin jüri ja mari, ma mängisin veel mingeid mänge,ma kaotasin, meelega ka natuke,et mitte mängida, aga video jäi kinni...tahaks möllata hetkel...aga videomakk teeb imelikku häält...ma sõitsin bussiga täna, rongist jäin maha...ma tahaks mitte magama minna..ma tahaks välja minna, või ei tahaks ka...ma tahaks...ma tahaks seda,mis hetkel pole...ma tahaks kõik muud...ma tahaks, et ma ei oleks nii...ma tahaks, ert ma saaksin ka nii lähedal akadeemiale elada järgmine aasta...ma tahaks lihtsalt maailma ilma selleta, et peaks nii palju mõtlema sellele,mis pole mulle omane...ma tahaks, et ma oleks mina ise...täna juba sain...tore...ma tahaks niisama tšillida, ma tahaks sellist vabadust,et ma oleks rahul...see tähendab, et ma tahaks seda, mis on minule hea...mis mulle on hingele mõjuv...nt radiohead ja the raconteurs mõjub...ma tahaks et nad tuleksid eestisse....tulge...olen valmis kõigeks, et neid näha....radioheadi nägin, tahan veeelTAHANVEEL...THE RACONTEURSI NÄGIN KA JU...VEELVEELVEEL..AGA KODUS TAHAKS KA....
ja samas vabadus on ka oluline...väga vägavägavägaväga oluline...lõpmata oluline...aitab täna...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

õnneks lasteaiamälestused jätkuvad.

Kristi ütles ...

jess