pühapäev, 2. juuli 2006

ma sattusin nüüd filmimisest nii vaimustusse, oi, oi, oi...aga eks kõik suured asjad algavadki väikestest.vüi mida iganes.igatahes, igatahes tahaks endale kaamerat.siis oleks lahe.ja muide, mul on nüüd jälle pult, mitte tegelikult mul, aga telekal, emme ostis, mingi saastaka kaup, aga vana pult oli katki ja siis see uus funkab ka.ja ma nägin unes mingit väga hullul maja.uni oli selline:sõitsime autoga ja siis tee ääres oli nagu kahest majast koosnev maja.ma veel näitasin emmele, et kuule,lähme vaatama ja siis see maja oli müüa.ja see maja oli veel selline lahe, et seda maja piiras bassein, et nagu mitte igalt poolt, aga kahelt poolt küljest.ja see maja oli selline suht modernne, üleni valge ka, seest ka.algul me käisime niisama ümber maja, siis seal oli nagu mingi number, et kellele helistada, siis tuli mingi onkel kohale, kena mees, mingi 30-ndates.igatahes, siis me saime sisse ka, klaasist uksed, suured aknad, eriti selle seinal, kus oli bassein maja külje peal. maja oli seest hästi valgusküllane ja avar.ja siis teine korrus oli ka, et siis kahekordne maja.ja siis emme oli seda nõus ostma. maja ise maksis 5 miljonit.ja peale selle see maja nagu koosnes kahest majast ja siis teise poolde oleks tulnud elama minu onu, koos oma perega, sest et tema oli ka siis seal kui me seal ringkäiku tegime.aga see bassein, ja see maja.oh...ja siis ma ärkasin ülesse.

Kommentaare ei ole: