teisipäev, 10. juuli 2012

Nauding

Ma tulin korraks koju. Ja ma tegin paar pilti. Üks tuleb üles.
Plaadiriiul, ise tehtud, hästi tehtud...mina natuke tegin ainult.

No ja see sai valmis juba mingi nädal tagasi.
Aga nüüd ma istun ja mul on täiesti tunne, et mul on aega, mida täiesti endale jätta, st, et hetkes olla ja nautida vaikust, samal ajal kuulates Pink Floyd'i Dark Side of The Moon- kui hea see on, appi, kogu hingest loodan, et kõik seda teavad.
Ja homme sõidan Raplasse tagasi, Valtusse..väike keelpilliüritus-laager
Ja kui ma siis täna koju jõudsin.Õnne tipul. Oma voodis magada. 
Aga mul tuli janu, juua tahtsin. Vett jõin, tahtsin veel, tegin multivitamiinijooki. ei aidanud. tegin teise veel. Ja nüüd oli ainuke võimalus siider, hea võimalus. Ja lihtsalt joogijanust kaanisin ühe sisse. See Fizz Dry Apple, üks kõige vähem magusaid?. mulle tundunud on nii vähemalt.

Aga see mu venna blogi, kes hetkel siis Inglismaal on tööd rügamas, naljakas ja veelkord naljakas.


Naudin üüd paremini.





Kommentaare ei ole: