kolmapäev, 3. august 2011

Mõnus on jällegi...Toas on jahe, väljas on kuum....Viiul on ka vajadusel ligi...klaver ka...
Kui tuleb uni, lähen ja teen uinaku..
Homme sõidan Pärnusse...siis Leigole kontserdile....Siis veel kuhugi ja siis veel..
Saksa keele õpiku peaks ka kätte saama...lahe..saan õppima hakata...
Elu on ilus...On tõepoolest..
Tahaks Tartuffile ka jõuda...ilmselt ei jõua...täpselt need kuupäevad on seotud erinevate proovide ja asjadega...natuke halb..
Tahaks veel koju ka jõuda, st Tartu koju...
Varsti ma lähen niidan muru...kui ma aus olen ja paremini meelde ei tule, siis on see selle aasta esimene kord...lahe...selle suve...
Mõnikord on lihtsalt nii lahe....
10.august jõuavad mu õed suurbritanniast..tore...
10. august on veel üks päev...
Jah...uus inimene on korterisse ka juba olemas...lahe...
Jah...nii lahe ei ole, mis juhtus korteris möödunud nädalavahetus ja nii....Inimesed võivad olla lihtsalt nii isekad...ei ole vahet, mis ainete mõjuvõimus..samas on palju loota, et headus säilib mistahes olekus...
Ma leidsin ühe paberi,kus asjaosalised olid mänginud mingit nimemängu...ja seal oli paar ees-ja perekonnanime kohalviibinutest...Leidsin selle paberi prügikastist...oli seal peaaegu kõige peal...ja sisse vaadates avastasin, et tegu oli minu noodiga...."kuradi idioodid" mõtlesin tol hetkel...mis mõttes, et minu toast võtta noot ja hakata sinna sodima...idioodid, sest et ei tea, mis on noot, et hakkavad sodima...jobud, et üldse sobrasid...jne...aga muidu on kõik hästi...noh, see noodi teema oli kõige väiksem asi asja juures, mis toimus...
tsaukapauka...lähen pilli mängima...

Kommentaare ei ole: