kolmapäev, 22. juuli 2009

Nüüd ma tahan...

minna sinna....http://www.frequency.at/index.php?id=1034
KAS ma lähen jälle Üksi või...ah...nüüd ma saaks, nüüd ma sooviks, nüüd, nüüd....nüüd kui on reisiplaanidega nii nagu arvata oli...haha...
ja ma võtsin üle tüki aja pilli kätte ja mängisin...jõle imelik tunne oli alguses....aga hea...ülim...nii hea oli...ma hakkasin rõõmust hüppama...nagu väike laps...kellel ma helistama nüüd peaks...mõtle, kristi, mõtle.....
ja hakka siis tegutsema...oioioioioioiOIOIOIOIOIOI.....

nii, loodan, et homme on ilus ilm...
mu koer sööb kirsse ja tikreid...on imelik või? ma ei tea ka...
kuna nüüd on raha vähe...palju pole olnud ju kunagi..siis läheks seekord häälega..jääks natuke muuks asjaks ka...söök ja jook nt...ülisuper oleks...kui läheks nii, nagu nüüd ma tahaks...
haah...sodipodi..
väike pettumus on tegelikult ikka selle eelmise plaani koha pealt, et minna reisida...aga noh, oli arvata..

Kommentaare ei ole: