pühapäev, 20. juuli 2008

Tolbajossid, palun väga...hea on, et on olemas selliseid sõpru, kes on olemas...
Esimest korda elus ma mõtlen, et ma tahaks suitsetaja olla. Juba teist päeva mõtlen...Iseenesest suits ei meeldi, aga tehke midagi paremat siis...või mina...
Olla on kõige parem, kui ma saan ollla täiesti mina ise...viimased päevad on nii end näidanud...aga seegi peaaegu...sest, et ma ikka ja jälle imestan, miks inimesed on nii eelarvamustega...aitab juba...
ma vajan ikka ja jälle puhkust, aga sellist puhkust ma ilmselgelt ei leia seni, kuni jätkub neid, kes panevad mind tegutsema nii, nagu ma ei jõua...
KISKUGE KÜLJEST MU TIIVAD,MONTEERIGE ENDALE KÜLGE
VAADAKE, KUHU NAD VIIVAD TEID,TE RASVASED HÜLGED.
MõNI TEIST ÜLES VÕIB TÕUSTA MEETRIT PAAR-KÜMMEND VAST
MITTE ROHKEM KUIGI TE OLETE TÜHINE LAST,
MIDA MU VAESED TIIVAD PEAVAD KAUA VEEL KANDMA
USKUGE ÜKSKORD SIISKI PEATE NAD TAGASI ANDMA.
TAGASI ELULE ENNAST PROOVIGE RAIPED,VÕITA,
SURMA-METROOGA ÜKSKORD TULEB TEIL PÕRGUSSE SÕITA.
ja nii rääkis realistlik ingel..
und

Kommentaare ei ole: