pühapäev, 22. juuni 2008

Olla on nõme.Aa, kool sai läbi..midagi tegin hästi ka...kokkuvõttes oli tore.lilli sain ja kooki ja väike istumine.igav.aaga erlike oli tallinnast tulnud, mis tegi minu südame nii rõõmsaks...nii kaua ei olnud näinud.
minule ikka mõjub miski asi, kui keegi midagi ütleb, nii imelikult.ma tõmbun täielikult endasse ja ei taha sealt välja tulla. ja see miski ei ole midagi seesugust, et sa oled loll või midagi...igal korral on midagi erinevat ja ikkagi suudab mind südame põhjani mõjutada.vastik.aga samas mulle meeldib kohutavalt suhelda iseendaga..
oh, ja ongi kool läbi...kuidas mu mina on väsinud kõigest, mis on ümberringi.haige.haigeks teeb kah, keha ja vaimu..aga muusika suudab seda igakülgselt ravida ja väike aja mahavõtmine.
ma sain oma esimese päris vonneguti romaani...ma sain kommi ja lilli ja raha...ja ma sain üldse niisama olla uhke enda üle...ma vahetevahel mõtlen, et kas ma olen liiga hea inimene või mis...kuidas mina teen teistele, kuidas mina annan endast teistele ja teised ei taha või ma ei näe neid nii,nagu mina tahaks...aga ma olen ikkagi õnnelik inimene, võiks ju olla.

Kommentaare ei ole: