reede, 11. august 2006

a tegelikult ei ole midagi pahasti, kui sa seda ei mõtle nii, sellepärast ongi just mul vahest pahasti, et ma mõtlen nii, aga hästi on samas ka siis, kui ma mõtlen, et on hästi.deem, ma ei saa vist mittekaines olekus hästi tähtedele pihta klaviatuuril.normaalne.
eksole.mingi nali oli sõnaga "eksole", aga mul ei tule meelde.ja miks on nii, et kui ma midagi tahan, tõesti tahan, siis ma ei saa seda.ma tahaks veel, vee, veel.deem, ma pean iga tähte parandama, see ei ole eriti tore, aga muidu on tore.ja see, et ma sain arvutisse, see on ka üle tüki aja tore.ja...ma mõtlen veits.mõtlen midagi välja, siis on tore olla. oih, mul jäi sõnum selle kirjatüki pärast pooleni.ma peaks veits mõtlema vist, aga see oli tõesti imelik, ma ei teagi mis, aga midagi oli imelik.okei.

Kommentaare ei ole: