pühapäev, 18. juuni 2006

ooh.päris kaua ei ole kirjutanud.ma vist ei viitsinud lihtsalt.tegelikult tahaks magada.aga mu vend äratas mind ülesse, mis on suht nõme, ma oleks võinud edasi magada, aga noh, ta tõi süüa mulle voodi juurde, mida ta ei tee tavaliselt, mitte kunagi.niisiis ma ärkasin ja sõin ja nüüd olen hullult vässu. tegelikult mitte isegi hullult, lihtsalt 4 tundi ei ole piisav minu jaoks.
ma mõtlen ja mõtlen, et naljakas oli.kindlasti.tahaks reisida.hullult tahaks.okei, praegu ei tule ka midagi välja, ma just haigutasin suure suuga. ma pakun, et varsti hakkab mul naljakas, mis on ju lahe. jaajajaa, mul sai kool läbi, aga ma pean ikka koolist läbi käima, et paar asja ära viia ja siis paar asja asemele võtta.aga, mulle hullult meeldib see mõte, et suvi on.mul on üks külg valus, vasak külg nimelt.huvitav kas nii mõjus sulgpall,eeem, vist jah, muu ei saa olla.vähemalt ma ei mäleta, et ma oleks kukkunud või midagi.ja peale selle lõin ma oma vasaku jala väikse varba ära, hullult valusasti ka veel.aa, nüüd ma võtan tammsaare ja lähen aeda.

4 kommentaari:

Saara ütles ...

mu kael on sitaks valus sulgpallist.

üles ei saa eriti vaadata.

Kristi ütles ...

mis sa sinna ülesse vahid siis?

Miina ütles ...

shooting the moon.

Kristi ütles ...

it's your turn, partner!