reede, 17. märts 2006

ma olen väsinud, kõigest, tõesti....tahaks kuskile mujale.
tšehhi reis on ka ees, eks näis...
külm on ka.
tahaks mingit eriti head filmi vaadata, sellist mida veel ei ole näinud.praegu just tahaks.
palju asju on veel teha.aga kui nad ükshaaval järjest ära teha, siis on kergem, nii ma teengi....
ma võin vist vahest ikka päris jobu olla.isegi mulle hakkab see mitte meeldima, noh, kui seda "jobu" asja on väga palju.aga noh, need kes näinud, need teavad.
suvi võiks olla hästi tore ja pikk, pikk, pikk.siis läheks igast kohtadesse, võiks nagu olla nii, et midagi ei sõltuks minust, tõesti võiks. siis võiks natuke raha ka olla, et siis saaks plaane teostada, et nagu jah...ja siis võiks igaks juhuks 18 ka olla...kõik võiks ideaalne olla, peaaegu...
tahaks...

Kommentaare ei ole: