pühapäev, 20. november 2005

Nii naljakas, kui eile oli, seda ei ole kaua juhtunud.Aga lahe oli.Minuga on vist suht võimatu kaarte mängida, eriti see ladumine.ja mina muudkui passiks.aga nii tegelt ei tohi ja teistele ka see vist ei meeldi.aga minul oli naljakas. et siis käisime, mina, miina, saara, erlike, panges, magnus tuli ka. nalja sai, ma ei väsi seda kordamast. ja mu venna on ka naljakas, ma pidin ta käest raha laenama, ja siis ta tegi, nii et võttis kõik oma raha tähed välja ja siis ütle, et üks number 1-10, noh, mul ved
.as, sain sajalise, aga ma andsin selle talle tagasi, sest et ma leidsin rahakotist veel raha, mille ma olin kunagi ammu venna käest laenanud. aga mind ajab näri, et ta reageerib igale asjale väga aeglaselt...aga peale pange siis vaatasime miinaga american beautyt.aga enne seda, jah.Never give out your password or credit card number in an instant message conversation..."Ahv raisk!", liiga naljakas oli. saara ma loodan, et sa pahaseks ei saanud, meil oli naljakas. las ta jäädagi nii.

4 kommentaari:

Miina ütles ...

never give out your password or credit card number in an instant message conversation .. ner tuleb kui se kõik iga msni vestluse ajal meelde tuleb ;P

Kristi ütles ...

:)

Saara ütles ...

ma vihkan sind elu lõpuni. oh.. sa veel tunned mu karget ja lõputut viha


by the way... love you :)

Kristi ütles ...

ära vihka.mina sind ei vihka.armastan jah.